
Με τίτλο “10 ταξιδιωτικές προβλέψεις για το 2026 που θα σας καθοδηγήσουν προς την επιτυχία”, η Booking.com ενημερώνει τα συνεργαζόμενα καταλύματα για τις βασικές τάσεις, που έχει εντοπίσει η έρευνά της για το νέο έτος.
Όπως επισημαίνει, η έρευνά της αναδεικνύει μια σημαντική αλλαγή: τα ταξίδια γίνονται πλέον απόλυτα προσωπικά. Οι ταξιδιώτες απορρίπτουν ενεργά τις συνηθισμένες διαδρομές για να αναζητήσουν εμπειρίες που αντικατοπτρίζουν πραγματικά το πάθος, τις αξίες και το προσωπικό τους στυλ.
Αυτό, τονίζει η πλατφόρμα, προσφέρει νέες ευκαιρίες στα καταλύματα όλων των τύπων να ξεχωρίσουν προσφέροντας εγκαταστάσεις και υπηρεσίες που ενισχύουν την ατομικότητα και την αυτοέκφραση.
Η έρευνα της Booking.com, η οποία βασίστηκε σε πληροφορίες από περισσότερους από 29.000 ταξιδιώτες σε 33 χώρες και περιοχές, εντοπίζει 10 βασικές τάσεις που επαναπροσδιορίζουν τον τρόπο με τον οποίο θα εξερευνούν πλέον οι άνθρωποι τον κόσμο και πώς οι επιχειρήσεις της φιλοξενίας θα μπορούν να τους εξυπηρετούν με τον τρόπο που εκείνοι θέλουν.
Ιδού, λοιπόν, οι 10 τάσεις, όπως περιγράφονται από τον Booking.com για τα συνεργαζόμενα καταλύματα: Αποδράσεις ρομαντικής φαντασίας – προσελκύστε επισκέπτες σε μαγευτικούς κόσμους
Οι ιστορίες βγαίνουν από τις σελίδες των βιβλίων και μπαίνουν στον κόσμο των ταξιδιών, με το 71% των ταξιδιωτών σε παγκόσμιο επίπεδο να ενδιαφέρονται να επισκεφθούν προορισμούς με έμπνευση από τον ρομαντισμό και τη φαντασία. Από κάστρα και δάση μέχρι χορούς μεταμφιεσμένων, οι επισκέπτες σχεδιάζουν ταξίδια που τους επιτρέπουν να ζήσουν τη μαγεία που αγαπούν.
Το 53% των ταξιδιωτών θα ήθελε να κάνει μια απόδραση με παιχνίδι ρόλων βασισμένο σε αγαπημένο παιχνίδι, βιβλίο ή ταινία φαντασίας.
Συμβουλή: Χρησιμοποιήστε εντυπωσιακές φωτογραφίες στην καταχώρισή σας για να προσελκύσετε περισσότερες κρατήσεις. Παρουσιάστε εντυπωσιακούς εσωτερικούς χώρους, ευφάνταστη διακόσμηση ή υπέροχα τοπία για να αιχμαλωτίσετε τη φαντασία όσων αναζητούν αποδράσεις εμπνευσμένες από τον ρομαντισμό και τη φαντασία.Humanoid Homes – προσφέρουν διαμονή σε κατοικίες διακοπών με προτεραιότητα την τεχνολογία
Το 2026 είναι η χρονιά των διακοπών με προτεραιότητα την τεχνολογία και οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να επιλέξουν τα φουτουριστικά σπίτια όπου η άνεση συναντά την επιθυμία για γνώση. Περισσότεροι από τους μισούς (56%) θα ενδιαφέρονταν να αλληλεπιδράσουν με ένα ρομπότ-οικοδεσπότη που μαγειρεύει, καθαρίζει και σερβίρει και ποτά.
Το 77% των ταξιδιωτών θα επιθυμούσε να κάνει κράτηση σε ένα σπίτι με ρομποτική τεχνολογία, ενώ το 25% θέλει ρομπότ να διαχειρίζονται τη βιωσιμότητα στο παρασκήνιο
Συμβουλή: Μάθετε πώς να απλοποιήσετε τη λειτουργία της κατοικίας διακοπών σας με την τεχνολογία και επισημάνετε την έξυπνη οικιακή τεχνολογία στην καταχώρισή σας – υπηρεσίες όπως ανέπαφο check-in/out, είσοδο χωρίς κλειδί και ρομποτικές συσκευές καθαρισμού.
Φωτό: Shutterstock Δοκιμή «αναταράξεων» – δημιουργήστε εμπειρίες που θα ενισχύσουν τους δεσμούς Τα ταξίδια γίνονται το απόλυτο τεστ συμβατότητας για όλους τους τύπους σχέσεων τη νέα χρονιά. Το 62% των ταξιδιωτών είναι αποφασισμένο να αναζητήσει ταξίδια σε απομακρυσμένες τοποθεσίες, ενώ το 59% θα πραγματοποιούσε ταξίδια με σοβαρούς περιορισμούς στον προϋπολογισμό, τη γλώσσα ή το διαδίκτυο, για να δοκιμάσει την προσαρμοστικότητα και την ομαδική εργασία.
Το 69% των ταξιδιωτών θα ήθελαν να κάνουν ένα ταξίδι με έναν πιθανό σύντροφο, συνάδελφο ή νέο φίλο, ειδικά για να δουν πώς θα «κουμπώσουν» μεταξύ τους
Συμβουλή: Βεβαιωθείτε ότι οι ρυθμίσεις πληρότητας δωματίων σας είναι ακριβείς, ώστε να βοηθήσετε τους επισκέπτες να χαλαρώσουν και να εστιάσουν στις νέες σχέσεις τους που ανθίζουν και όχι στη διαρρύθμιση των δωματίων τους.
4. Αναμνηστικά σε ράφια – αιχμαλωτίστε τους λάτρεις του φαγητού που μετατρέπουν τις κουζίνες τους σε χώρους έκθεσης πολιτισμού
Οι ταξιδιώτες απομακρύνονται από τα παραδοσιακά αναμνηστικά όπως τα μαγνητάκια ψυγείου, με το 68% να επικεντρώνεται στην αγορά μαγειρικών σκευών από επώνυμους σχεδιαστές και χειροποίητων εδώδιμων για να διακοσμήσουν τα ράφια τους. Το 26% αναζητά βρώσιμα αναμνηστικά για να επαναφέρει στη μνήμη του τον προορισμό όποτε μαγειρεύει.
Το 55% των ταξιδιωτών θα θα εξέταζε το ενδεχόμενο να ταξιδέψει σε έναν προορισμό που είναι γνωστός για τα προϊόντα διατροφής ή τα μαγειρικά σκεύη του.
Συμβουλή: Μάθετε πώς να προετοιμάσετε την κουζίνα σας για τους επισκέπτες ή ακολουθήστε το παράδειγμα της βραβευμένης ιδιοκτήτριας ξενοδοχείου Denitsa, η οποία προμηθεύεται χειροποίητες σοκολάτες ως δώρο για να εκπλήξει και να ενθουσιάσει τους επισκέπτες της.
5. Σύγχρονα οδικά ταξίδια – κοινές διαδρομές στον ανοιχτό δρόμο
Τα οδικά ταξίδια εξελίσσονται, από ιδιωτικά ταξίδια σε κοινές, κοινωνικές εμπειρίες. Το 79% των ταξιδιωτών έλκονται από πιο αυθόρμητα και ευέλικτα οδικά ταξίδια, ενώ το 54% είναι διατεθειμένο να χρησιμοποιήσει εφαρμογές για να βρει συντρόφους για να μοιραστεί μια διαδρομή, εστιάζοντας μόνο στην ελευθερία και την ανάπτυξη δεσμών.
Το 84% των ταξιδιωτών είναι διατεθειμένοι να κάνουν κοινή χρήση του αυτοκινήτου κατά τη διάρκεια των διακοπών τους
Συμβουλή: Απαλλαγείτε από την ταλαιπωρία της αναζήτησης θέσης στάθμευσης. Ενημερώστε τις πολιτικές στάθμευσης για να διευκολύνετε τους ταξιδιώτες που κάνουν οδικά ταξίδια να εντοπίζουν και να επιλέγουν το κατάλυμά σας.
6. Αστρικοί προορισμοί – προωθήστε διαμονές με γνώμονα τις επιταγές των άστρων
Το 2026, η αστρολογία, οι φάσεις της σελήνης και η πνευματική καθοδήγηση θα επηρεάσουν τις αποφάσεις για τα ταξίδια. Το 43% των ταξιδιωτών θα επανεξέταζε τα ταξίδια με βάση τις προειδοποιήσεις του ωροσκοπίου. Σχεδόν οι μισοί (47%) σκέφτονται ήδη να κάνουν διαδρομές με πνευματικό περιεχόμενο σε ιερούς τόπους όπως μεγαλιθικούς κύκλους και αρχαίους ναούς.
Το 47% των ταξιδιωτών θα εξέταζε το ενδεχόμενο να αλλάξει ή να ακυρώσει τα σχέδιά του εάν ένας πνευματικός σύμβουλος τους υποδείκνυε ότι η στιγμή δεν είναι κατάλληλη
Συμβουλή: Προσελκύστε ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για την αστρολογία, προσφέροντας παροχές που ενθαρρύνουν την πνευματική ευθυγράμμιση και τη συναισθηματική ισορροπία, όπως κιτ ευεξίας στο δωμάτιο με σπρέι ύπνου, αιθέρια έλαια ή χαλαρωτικά τσάγια βοτάνων.
7. Προορισμοί λάμψης – προσφέρετε εξειδικευμένες υπηρεσίες περιποίησης του δέρματος
Η τάση στα ταξίδια ευεξίας θα μετατοπιστεί από την απλή χαλάρωση στις διακοπές που είναι αφιερωμένες στη «λάμψη». Το 75% των ταξιδιωτών ενδιαφέρεται για σουίτες με κιρκάδιο φωτισμό και ηχοτοπία για τη βελτίωση της ξεκούρασης και της επανόρθωσης του δέρματος, ενώ το 71% θα ήθελε ανάλυση της κίνησης του σώματος και εξατομικευμένο πρόγραμμα άσκησης.
Το 80% των ταξιδιωτών είναι πρόθυμο να κάνει κράτηση για ένα ειδικό πακέτο διακοπών με πολλαπλές θεραπείες για το δέρμα, προσαρμοσμένες στις προσωπικές τους ανάγκες περιποίησης
Συμβουλή: Αναδείξτε στην καταχώρισή σας παροχές όπως κέντρα σπα και ευεξίας ή γυμναστήρια, για να βελτιώσετε την εμπειρία επισκέπτη για τους Glow-cationer.
8. Ήσυχα χόμπι – σχεδιάστε τον χώρο σας γύρω από δραστηριότητες με ησυχία
Το 2026, οι ταξιδιώτες θα αναζητήσουν την ηρεμία και τη γαλήνη, με χόμπι που τους επιτρέπουν να έρχονται σε μεγαλύτερη και βαθύτερη επαφή με τη φύση. Το 69% θα εξέταζε το ενδεχόμενο να μείνει σε ξενοδοχείο όπου θα μπορούσε να συλλέξει τροφή από τη γύρω περιοχή για τα γεύματά του, ενώ το 25% θα πήγαινε διακοπές για να ασχοληθεί με πιο ήσυχα χόμπι.
43% των ταξιδιωτών θα πήγαιναν σε ταξίδια ειδικά για να νιώσουν πιο κοντά στον φυσικό κόσμο
Συμβουλή: Προσθέστε δραστηριότητες όπως το ψάρεμα, η παρατήρηση πουλιών και ο εντοπισμός εντόμων στην καταχώρισή σας για ναπροσελκύσετε το κοινό που αναζητά πιο ήσυχες και χαλαρές στιγμές στο ύπαιθρο.
9. Οι Πύλες του παρελθόντος – έκκληση στη δύναμη των νοσταλγικών ταξιδιών
Οι ταξιδιώτες θα εξετάσουν το ενδεχόμενο να ταξιδέψουν σε μέρη που συνδέονται με την προσωπική τους ιστορία, με το 49% να έχει ως κίνητρο την αναβίωση αναμνήσεων με την οικογένεια ή τους στενούς φίλους. Η τεχνολογία ανακαλύπτει εκ νέου τη νοσταλγία, βοηθώντας τους ανθρώπους να ανακαλύψουν τις ρίζες τους, τις γενιές να μοιραστούν ιστορίες και να ξαναζήσουν αναμνήσεις με νέους τρόπους.
Το 66% των ταξιδιωτών θα σκεφτόταν να αναδημιουργήσει μια ανάμνηση ή μια φωτογραφία χρησιμοποιώντας την τεχνολογία για να εντοπίσει την ακριβή τοποθεσία όπου τραβήχτηκε και στη συνέχεια να ταξιδέψει εκεί.
Συμβουλή: Εμπνεύστε τους επισκέπτες να ξαναζήσουν ξεχωριστές στιγμές προσφέροντας δραστηριότητες και εμπειρίες γύρω από τοπικά αξιοθέατα και άλλα σημαντικά μέρη.
Φωτό: Shutterstock 10. Σύγχρονες αποστολές ορόσημων – ανταποκρίνονται στο αυθόρμητο των προσωπικών γιορτών
Τα ταξίδια δεν είναι μόνο για τον μήνα του μέλιτος ή την εορταστική περίοδο – οι άνθρωποι ταξιδεύουν για οποιονδήποτε λόγο. Από το να γιορτάσουν για μια νέα δουλειά (24%) μέχρι να γιορτάσουν για έναν χωρισμό (14%), τα αυθόρμητα ταξίδια γνωρίζουν άνοδο. Στην πραγματικότητα, το 67% των ταξιδιωτών δεν χρειάζεται καν να έχει κάποιον λόγο για να κάνει κράτηση για μια απόδραση.
Το 75% των ταξιδιωτών δικαιολογεί τις κρατήσεις για διακοπές απλώς επειδή έχουν εργαστεί σκληρά και το αξίζουν
Συμβουλή: Δημιουργήστε προσφορές της τελευταίας στιγμής για να προσελκύσετε τους επισκέπτες που θέλουν να ταξιδέψουν σε σύντομο χρονικό διάστημα. Επειδή, μερικές φορές, οι καλύτερες περιπέτειες δεν μπορούν να προγραμματιστούν.
Ετοιμαστείτε για το 2026 με αυτές τις ταξιδιωτικές προβλέψεις
Το 2026, καταλήγουν οι συστάσεεις της Booking.com, τα ταξίδια θα βοηθήσουν τους ανθρώπους να ανακαλύψουν τον πραγματικό τους εαυτό. Υιοθετώντας αυτές τις αναδυόμενες ταξιδιωτικές τάσεις, μπορείτε να προετοιμάσετε το κατάλυμά σας για επιτυχία και να προσελκύσετε τους επισκέπτες που θέλουν να βιώσουν τον κόσμο με τον δικό τους, μοναδικό τρόπο.
* Η έρευνα Ταξιδιωτικές Προβλέψεις για το 2026 πραγματοποιήθηκε από την Booking.com σε δείγμα ενηλίκων που σκοπεύουν να ταξιδέψουν για δουλειά ή αναψυχή τους επόμενους 12–24 μήνες. Συνολικά, ζητήθηκε η γνώμη 29.733 ερωτηθέντων σε 33 χώρες και περιοχές. Οι ερωτηθέντες συμπλήρωσαν μια διαδικτυακή έρευνα τον Ιούλιο και τον Αύγουστο του 2025.
tornosnews
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου