Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2025

Ο Οκτώβρης «ποτίζει» την Παροναξία – Εντυπωσιακά τα ύψη βροχής

 


Ένα νέο κύμα φθινοπωρινής κακοκαιρίας επηρέασε την Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2025, την Παροναξία, με βροχές και τοπικές καταιγίδες να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στις Κυκλάδες. Σύμφωνα με τα στοιχεία του δικτύου NaxosWeather Naxos–Paros, οι βροχοπτώσεις ήταν κατά τόπους έντονες, εμπλουτίζοντας περαιτέρω το υδρολογικό έτος και δίνοντας ανάσα στη νησιωτική φύση που «πρασινίζει» ξανά. Όπως όλα δείχνουν, ο φετινός Οκτώβρης συγκαταλέγεται στους πιο βροχερούς των τελευταίων ετών.

Θεατρικό παιχνίδι για παιδιά Δημοτικού και για ενήλικες!




Θεατρικό παιχνίδι για παιδιά Δημοτικού και για ενήλικες!

Νέα πλατφόρμα εταιρικών ταξιδιών και δαπανών – Ο Γιάννης Ντιναπόγιας στο Τ.Ν.




Η ελληνική εταιρεία Travelr, που έχει ήδη καθιερωθεί ως κορυφαία πλατφόρμα στη διαχείριση επαγγελματικών ταξιδιών, προχωρά σε ένα σημαντικό βήμα εξέλιξης, λανσάροντας το TravelrPay.com. Πρόκειται για μια πρωτοποριακή εφαρμογή που συνδυάζει σε ένα ενιαίο, ψηφιακό περιβάλλον τη διαχείριση εταιρικών ταξιδιών, δαπανών και προγραμμάτων επιβράβευσης εργαζομένων, καθιστώντας την πρώτη του είδους της στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

ΠΑΡΟΣ: Έντονες αντιδράσεις για το νέο λιμάνι !









Έντονες αντιδράσεις για το νέο λιμάνι !



Έντονες αντιδράσεις σύσσωμης της αντιπολίτευσης αλλά και των κατοίκων συναντά η προτεινόμενη χωροθέτηση του νέου λιμανιού στην θέση Κορακιές από την μελέτη που προτείνει η διοίκηση Μπιζά.

Οι δημοτικές παρατάξεις της αντιπολίτευσης ,με ανακοινώσεις -αλλά και με δηλώσεις τους - καταγγέλουν ότι η προτεινόμενη θέση του νέου λιμανιού είναι ακατάλληλη γιατί δεν θα λύσει αλλά θα παρατείνει τα τεράστια κυκλοφορικά προβλήματα της Παροικιάς -κύριος λόγος που ερευνάται ένα νέο λιμάνι -.


Εντύπωση δε προκαλεί ότι η μελέτη προβλέπει ανέμους προσέγγισης των πλοίων έως 6 μποφόρ(!!) ενώ κάνει λανθασμένους υπολογισμούς για τα πλοία και τα οχήματα που καταφθάνουν το λιμάνι στις ώρες αιχμής .



« Η χωροθέτηση του νέου λιμανιού στις Κορακιες θα ήταν ένα τεράστιο σφάλμα που θα το πληρώνει η Παρος για πολλές δεκαετίες» αναφέρει έμπειρος αυτοδιοικητικός παράγοντας .


« θα πετάξουμε 150 εκατομμύρια στη θάλασσα , αφού το νέο λιμάνι θα δημιουργήσει περισσότερα προβλήματα από όσα θα λύσει» .


Την ίδια ώρα η διοίκηση Μπιζά αρνείται όπως καταγγέλουν οι δημοτικές παρατάξεις ένα ανοιχτό , δημόσιο διάλογο για την εύρεση του κατάλληλου χώρου .


«Τα σχέδια Μπιζά θα μας βρουν απέναντι ,όπως απέναντι θα βρουν και όλο το νησί!» όπως μας δηλώνουν αυτοδιοικητικοί παράγοντες 

Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2025

Προς νέο ρεκόρ τα τουριστικά έσοδα: Η "έκπληξη" του καλοκαιριού

 


Πάνω από 4,5 δισεκατομμύρια μπήκαν στο τουριστικό ταμείο τον Αύγουστο, σε συνέχεια των επίσης 4,5 δισ., που έφερε ο Ιούλιος. Έτσι πάνω από τα μισά έσοδα που μετρά συνολικά ο τουρισμός από την αρχή της χρονιάς προήλθαν μόνο από αυτούς τους δύο μήνες και το νέο ρεκόρ εισπράξεων θεωρείται πλέον δεδομένο από τους επιχειρηματίες της αγοράς.

Δήμοι: Συναγερμός στις Δυτικές Κυκλάδες για τις μεγάλες επενδύσεις σε ξενοδοχεία

 


Σκληραίνουν τη στάση οι δήμοι των Δυτικών Κυκλάδων έναντι των επενδύσεων σε πεντάστερα 

 

Συναγερμός έχει σημάνει μεταξύ των τοπικών αρχόντων, στις Δυτικές Κυκλάδες — Μήλο, Σίφνο και Σέριφο — καθώς τα τρία νησιά, φαίνεται να αποτελούν το νέο «χρυσόμαλλο δέρας» για τους επενδυτές σε ξενοδοχειακές μονάδες. Οι τοπικές αρχές, όμως, ενόψει της έλλειψης χωροταξικών σχεδίων, «σκληραίνουν» τη στάση τους απέναντι στα επενδυτικά σχέδια με στόχο — όπως τουλάχιστον υποστηρίζουν — την προστασία του χαρακτήρα και του φυσικού κάλλους των νησιών.

Λαϊκή Συσπείρωση Πάρου-Διαπιστώσεις και προβληματισμοί




Λαϊκή Συσπείρωση Πάρου

Διαπιστώσεις και προβληματισμοί


Τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025, στην αίθουσα «Πολυγωνικό» του Γενικού Λυκείου Πάρου, παρουσιάστηκε από τον Δήμο Πάρου, το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πάρου – Αντιπάρου και τον Αναπτυξιακό Οργανισμό «Αειφόροι Νήσοι Α.Ε.» το Γενικό Προγραμματικό Σχέδιο (Master Plan) για το νέο επιβατικό λιμάνι της Πάρου στη θέση «Κορακιές». 


Η μελέτη, η οποία χρηματοδοτήθηκε με περίπου 500.000 ευρώ από το πρόγραμμα ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ, επιβεβαίωσε τις ανησυχίες και επιφυλάξεις που ως παράταξη είχαμε διατυπώσει από καιρό, σχετικά με τη διαδικασία επιλογής θέσης και τη συνολική προσέγγιση του έργου.