Οι ομορφιές της Πάρου και Αντιπάρου σε ένα σημείο. Φωτογραφίες των νησιών μας, εκδηλώσεις και φυσικά οι επιχειρήσεις του νησιού. Όλα εδώ...για αυτά τα δύο νησιά της καρδιάς μας
Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2025
Τέμπη: Μνήμη, ευθύνη και προβληματισμός – Συζήτηση στην Πάρο
Πλησιάζοντας τα 3 χρόνια από το τραγικό δυστύχημα των Τεμπών και ενώ ακόμα οι συγγενείς των θυμάτων αναμένουν δικαίωση, ο Σύλλογός μας, αποδεχόμενος το κάλεσμα της Ένωσης Γονέων και Κηδεμόνων Πάρου, σας καλεί την Κυριακή 16 Νοεμβρίου στις 12:00 στην πλατεία Μαντώς Μαυρογένους.
Μαζί μας θα είναι η κυρία Μαρία Καρυστιανού και ο κύριος Δημήτρης Κεφάλας και ευελπιστούμε η συζήτηση αυτή να βοηθήσει στην εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σχετικά και με ζητήματα της καθημερινότητας των νησιωτών.
Σας περιμένουμε
Ερωτήματα της παράταξης “Πάρος επιμένουμε στην πράξη” για τη συνεδρίαση λογοδοσίας της Δημοτικής Αρχής
Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025
Πώς να ανεβάσεις το marketing του ξενοδοχείου σου με μικρές κινήσεις (10+1 ιδέες)
γράφει ο Δημήτρης Νικολακάκης της loguers
Ξενοδοχείο έχεις, χρόνο όχι. Και όμως, με μερικά μικρά tricks μπορείς
να δεις το marketing σου να αποδίδει καλύτερα χωρίς να μπεις σε
περίπλοκες διαδικασίες.
Πάμε να δούμε μαζί 10+1 απλά πράγματα που μπορείς να εφαρμόσεις από… αύριο!
1. Website που πουλάει μόνο του
Το website σου είναι η “βιτρίνα” του ξενοδοχείου. Μικρές αλλαγές κάνουν θαύματα:
- Βάλε κουμπί “Book Now” σε εμφανές σημείο.
- Κράτησε τις φωτογραφίες μεγάλες και φωτεινές.
- Γράψε σύντομα κείμενα (κανείς δεν διαβάζει σεντόνια).
Ένα εύχρηστο site με άμεση κράτηση μπορεί να φέρει περισσότερα direct bookings χωρίς προμήθειες.
2. Custom Mini-Bar Pack
Στο booking από το site σου, δώσε επιλογή να διαλέξουν οι επισκέπτες ένα premium mini-bar pack (π.χ. τοπικά snacks + κρασί). Είναι μικρό κόστος για σένα, αλλά δημιουργεί εμπειρία “φτιαγμένη στα μέτρα τους”. Επίσης πολύ καλό τρικ για family hotels να υπάρχει και custom παιδικό μενού στο mini-bar.
3. Δώρο με την υπογραφή του ξενοδοχείου σου
Φτιάξε ένα travel tag με το λογότυπο του ξενοδοχείου και δώσε το σαν αναμνηστικό. Μικρή κίνηση, αλλά θα σε θυμούνται κάθε φορά που φτιάχνουν βαλίτσα.
4. Photo Memories κάτω από το νερό
Προσέφερε μια υποβρύχια φωτογραφική στη ρεσεψιόν. Ο επισκέπτης
τραβάει στιγμές, και φεύγοντας παίρνει USB stick με το λογότυπό σου και
τις φωτογραφίες του.
Unique εμπειρία = free διαφήμιση = storytelling.
5. Upsell υπηρεσιών χαμηλού κόστους
Early check-in, late check-out, welcome drink. Ο επισκέπτης νιώθει extra pampered, εσύ βγάζεις extra έσοδο.
6. Show Local Love
Βάλε τοπικά προϊόντα στο καλωσόρισμα ή στο mini-bar. Συνεργάσου με παραγωγούς ή δραστηριότητες στην περιοχή για πακέτα “Διαμονή + Εμπειρία”.
7. Website & Social Media Glow-Up
Καθαρές φωτογραφίες, ωραία call-to-action (“Κλείσε τώρα”). Γράψε με απλά λόγια τα πλεονεκτήματά σου (θέα, δωρεάν parking, πισίνα). Μικρές λεπτομέρειες κάνουν μεγάλη διαφορά.
8. Testimonials & Stories από επισκέπτες
Ζήτησε από πελάτες να στείλουν ή να ανεβάσουν φωτογραφίες τους. Repostάρεις και γεμίζεις το feed με αυθεντικό content.
9. Email Marketing χωρίς πονοκέφαλο
Μετά το check-out, στείλε ένα απλό “Ελπίζουμε να σας ξαναδούμε! Ορίστε μια προσφορά για την επόμενη φορά.” Μικρή κίνηση, μεγάλο αποτέλεσμα.
10. Micro-Influencers με μέτρο
Ξέχνα τα χιλιάδες ευρώ. Ένας μικρός local influencer με 5–10k followers μπορεί να φέρει καλύτερα αποτελέσματα με λιγότερο κόστος.
11. Γκουρμέ Εστιατόριο με Loyalty Twist
Αν έχεις εστιατόριο στο ξενοδοχείο σου, κάν’ το προορισμό και για τους ντόπιους. Ένα καλοστημένο μενού με τοπικά προϊόντα μπορεί να φέρει κόσμο απ’ έξω και να δημιουργήσει φήμη στην περιοχή.
Πρόσθεσε και ένα loyalty bonus:
- Ένα δωρεάν μπουκάλι καλό κρασί, ή
- Έκπτωση σε μια διανυκτέρευση (αν υπάρχει διαθεσιμότητα).
Έτσι δημιουργείς εμπειρία πολυτέλειας και αφήνεις τον κόσμο να μιλήσει για σένα.
✨ Φυσικά, το Digital Marketing μέσω Ads και
οι αξιολογήσεις (Reviews) από πελάτες αποτελούν βασικά κομμάτια της
στρατηγικής ενός ξενοδοχείου. Δεν τα παραλείψαμε∙ απλώς τα αφήνουμε
εκτός από αυτό το άρθρο ώστε να τα αναλύσουμε πιο διεξοδικά μαζί σας.
Επικοινωνήστε με την ομάδα των Loguers για να χτίσουμε από κοινού τη
στρατηγική που ταιριάζει στο δικό σας κατάλυμα.
Το μυστικό δεν είναι να κάνεις τα πάντα ούτε δύσκολα πράγματα. Καλό είναι να ξεκινήσεις με ένα-δυο μικρά βήματα που
ταιριάζουν στο ξενοδοχείο σου. Κάθε κίνηση που βελτιώνει την εμπειρία
του πελάτη, είναι και marketing. Με μικρές, έξυπνες κινήσεις μπορείς να
κάνεις τους πελάτες σου να πουν “εκεί, θέλω να ξαναπάω” ή “εδώ, θέλω να ξαναέρθω”.
Και αυτό είναι το πιο δυνατό μάρκετινγκ απ’ όλα.
tornosnews
Εκδήλωση ΣΕΤΕ/ΙΝΣΕΤΕ/Marketing Greece στη Philoxenia: «Ο Τουρισμός του Αύριο: Mapping Greek Tourism»
O Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), το Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΝΣΕΤΕ) και η Marketing Greece σας προσκαλούν στην εκδήλωση «Ο Τουρισμός του Αύριο: Mapping Greek Tourism» στο πλαίσιο της 40ης διεθνούς έκθεσης τουρισμού Philoxenia.
Ελληνικός τουρισμός: Απογειώνεται η βρετανική αγορά το 2026 – Νέες πτήσεις από Jet2 και easyjet
Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025
Το Χαριστικό - Ανταλλακτικό Παζάρι επιστρέφει στην Αλυγαριά!
Το Χαριστικό - Ανταλλακτικό Παζάρι επιστρέφει στην Αλυγαριά!
Με χαρά και ενθουσιασμό επιστρέφει και φέτος το Χαριστικό - Ανταλλακτικό Παζάρι, μια όμορφη πρωτοβουλία προσφοράς, αλληλεγγύης και επαναχρησιμοποίησης!
Η ιδέα είναι απλή αλλά πολύτιμη:
Φέρε ό,τι σου περισσεύει και πάρε ό,τι σου χρειάζεται!
Δέντρο έπεσε στη μέση του δρόμου στις Λεύκες Πάρου – Από θαύμα δεν υπήρξαν θύματα
Δέντρο έπεσε στη μέση του δρόμου στις Λεύκες Πάρου – Από θαύμα δεν υπήρξαν θύματα
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΙΟΣ
Από καθαρή τύχη δεν σημειώθηκαν τραυματισμοί ή σοβαρές ζημιές, όταν ένα δέντρο κατέρρευσε ξαφνικά στη μέση του δρόμου στον περιφερειακό στις Λεύκες Πάρου. Το περιστατικό προκάλεσε αναστάτωση στους διερχόμενους οδηγούς και προσωρινή διακοπή της κυκλοφορίας.
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
▼
2025
(119)
-
▼
Δεκεμβρίου
(24)
- Θερμά Συγχαρητήρια στην Ομάδα Μπάσκετ του ΕΠΑΛ για...
- ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΟ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ 2025 ...
- Δημοτικά τέλη: απάντηση στη μείζονα μειοψηφία
- Μάρκος Κωβαίος: Κριτική στις αυξήσεις δημοτικών τε...
- «Ό,τι αξίζει»: Ένα ταξίδι στην Πάρο με την Ίνα Ταρ...
- Κουραμπιέδες με λάδι από την Αργυρώ
- Ναυτικός 'Ομιλος Πάρου-Απονομή Διπλωμάτων Ανοικτής...
- Πελεκανάκης: Το νερό ο πιο κρίσιμος πόρος για τον ...
- Θηλιά για επαγγελματίες και κατοίκους των νησιών ο...
- Ευχές δημάρχου Πάρου κ. Κώστα Μπιζά
- Πάρος: Στειρώσεις αδέσποτων
- ΠΑΡΟΣ — ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ -Εναλλακτική Πρόταση...
- Αποτελέσματα εκλογών Συλλόγου παραδοσιακού οικισμο...
- Κλιματική αλλαγή: Ρεκόρ με καύσωνες για την Ελλάδα...
- Παγκόσμια προβολή για την Πάρο μέσα από τη σειρά «...
- Αντίο στον “Hamburger Nick”: Ένας Αμερικανός που α...
- ΟΟΣΑ: Ο τουρισμός ισχυρός πυλώνας της ελληνικής οι...
- Πάρος, Σύρος και Κίμωλος κατάφεραν και φέτος να γο...
- Ιερό Ευχέλαιο στον Αγιο Αρσένη
- Αυτές τις δραστηριότητες επιλέγουν οι ταξιδιώτες σ...
- ΑΝΑΜΜΑ ΔΕΝΤΡΟΥ ΣΤΙΣ ΛΕΥΚΕΣ ΠΑΡΟΥ
- ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΩΛΟΥ ΤΣΟΥΚΑΛΙΩΝ ΓΛΥ...
- Σύνδεσμος Μαρπησσαίων και Αρχιλοχιτών Πάρου
- Booking.com | Oι 10 ταξιδιωτικές τάσεις, που καθορ...
- ► Ιανουαρίου (1)
-
▼
Δεκεμβρίου
(24)







